קווי     03-9196963
נייד   054-6393850 
gorun.michalsivan@gmail.com

רחוב משה קול 1 (שכונת המשתלה) תל אביב

בסטודיו מתקיימים שלל אימונים ייעודים לספורטאים (אישי ובקבוצות):

TRX  |  אימונים פונקציונאליים  |  פילאטיס מזרון  |  מתיחות | יוגה
ניתן להתאמן בסטודיו גם באופן עצמאי בריצה במסילה,שימוש בטריינר לאופניים ובתרגול עצמאי.

TRX
אימון רצועות אשר מתבצע בעזרת משקל הגוף של המתאמן. האימון עובד על חיזוק וחיטוב מערכות הגוף בו זמנית. שרירי הליבה, פלג גוף תחתון ופלג גוף עליון. 
האימון מיועד לספורטאים חובבים כאימון חיזוק ולמי שמעוניין לחזק ולחטב את גופו, לשמור על כושר גופני ובריאותו. 
TRX היא מערכת של רצועות לא אלסטיות, שמאפשרת ביצוע אימון כושר עם מרכיבים אירוביים, כוח, חיטוב  ו CORE. האימון מתאים לכל הרמות מכיוון
שהוא עובד על משקל הגוף ומאפשר שינוי ברמת הקושי בהתאם לצורך, באופן קל, פשוט ומיידי.


אימון פונקציונאלי (חיזוקים ומתיחות)
אימון שתפקידו לחזק את הפונקציה הבסיסית של המתאמן.
האימונים הפונקציונאליים מחזקים ומחטבים את הגוף. שומרים על כושר גופני ובריאות הגוף. 
המטרה היא חיזוק הפעילות הפונקציונאלית שלנו- זו יכולה להיות פעילות יומיומית כמו עלייה במדרגות, ישיבה על כסא, והתרוצצות אחר הילדים דרך פעילות ספורט חובבנית כמו ריצה או טריאתלון ועד ספורט מקצועני כטניס או כדורגל. התרגילים מותאמים למתאמן באופן אישי ומדויק. מתבצעים תרגילים רבים לחיזוק מערכת שרירי הליבה- core של המתאמן תוך מחשבה ותשומת לב רבה למניעת פציעות.
10 דקות אחרונות של השיעור מיועד לצורך מתיחות, עיסוי עצמי עם גליל והרפיית הגוף.


יוגה- ויניאסה

ויניאסה- תרגול שמבוסס על סנכרון תנועה ונשימה; המעבר מאסאנה (תנוחה) לאסאנה מותאם לקצב הנשימה/ בתרגול עצמו יש דגש על דיוק בתנוחה תוך הכנסת האוויר והוצאתו
מבין נפלאות היוגה: מחזקת את המערכת החיסונית, מרגיעה את מערכת העצבים, מאזנת את תפקוד מערכות הגוף כולן, מחזקת, מאריכה ומגמישה את הגוף.


פילאטיס מזרון
פילאטיס היא שיטת אימון שמשלבת תרגילי חיזוק, שליטה וריכוז. השיטה שמה דגש על חיזוק שרירי הליבה ומסייעת בשיפור תפקוד הגוף באמצעות ארגון נכון של מרכז הגוף.
  1. עמוד שידרה חזק ובריא- פילאטיס מחזק ומאריך את עמוד השדרה. רוב האנשים היום עובדים במקצועות "יושבנים", במשך 8-12 שעות יושבים מול מסך מחשב, מה שגורם לכיפוף הגב מאחר והגב שלנו אוהב תנועתיות וזקוק לו, לפחות שני אימונים בשבוע  ולאורך זמן יתנו לנו מראה זקוף, ומאורך וימנעו כאבי גב כרוניים.
  2. פילאטיס יאפשר לכם לפתח את שרירים המייצבים כבר מהשיעור הראשון תרגישו בשינוי!במה תורם חיזוק שרירי הליבה?
  • יציבה נכונה- שיפור שיווי המשקל והיכולת התנועתית
  • מניעה של כאבי גב – חיזוק השרירים המייצבים של הגב מפחיתה את העומס על עמוד השדרה
  • שיפור מראה הגוף
  • הגנה על איבריים פנימיים ומניעת צניחתן למשל כמו חיזוק ריצפת אגן
  • הנאה מתנועה זורמת שליטה בגוף ושיפור קואורדינציה.
  1. גוף ונפש-  מודעות גבוהה לגוף, לשינויים ולדיוק התנועה,  נשימה זורמת, זרימת דם היא זו שגורמת לחיוך כאשר יוצאים משיעור פילאטיס. 

 

*ספורטתרפיה הוא מקצוע בתחום בריאות הציבור, שעוסק במניעה ובטיפול בפציעות ספורט וחזרה לפעילות ספורטיבית מלאה.